woensdag 6 november 2013

Freubelweb nieuwsbrief!

Vandaag heeft Freubelweb weer een nieuwe nieuwsbrief verzonden aan haar ruim 7000 leden. Dit keer ben ik ook wel een beetje trots, want er staat een patroon in van mij! Ook worden er 3 boekjes van mij verloot (Kleurrijke Cadeautjes haken) , hoe leuk is dat!! Wil je kans maken? Hier is de link: Nieuwsbrief Freubelweb

Natuurlijk wens ik jullie allemaal heel veel plezier met het patroontje! Ik heb er al een stuk of 20 gemaakt, het gaat zo snel en ze worden zo leuk! Leuk om als cadeautje weg te geven, voor in de auto, voor het raam...verzin het maar!


een houten ring omhaken kan natuurlijk ook, helemaal leuk met glittergaren! kan zo de boom in! 
En de kleine hangers kun je ook onder een grote hanger vastzetten....leef je maar uit!

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk!! Die ga ik zeker een keer maken.
    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Hallo Mees, MR is vakjargon voor Magische Ring; een manier van opzetten met een speciale lus, die je aantrekt waardoor er geen gaatje over blijft. Op youtube zijn duidelijke filmpjes te vinden hoe je dat moet doen. Je kunt ook 4 lossen haken en een cirkel maken door een halve vaste in de eerste losse te haken, vervolgens 10 vasten in de ring haken...succes!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke hanger, bedankt voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen